20 i 21 września po raz szósty odbędzie się Smart City Forum, konferencja, której celem jest nie tylko wymiana i poszukiwanie rozwiązań dążących do unowocześnienia infrastruktury polskich miast, ale również poprawy jakości życia jego mieszkańców.
Smart City Forum jest jednym z ważniejszych wydarzeń w Polsce poświęconym koncepcji rozwoju innowacyjnych miast. Podczas dwóch dni konferencji, która odbędzie się w Hotelu Sheraton w Warszawie, poruszony zostanie m.in. temat zarządzania zasobami infrastruktury, wygodnymi i bezpiecznymi płatnościami za usługi miejskie, sharing economy czy bezpieczeństwem publicznym.
– (…) koncepcja smart city jest światowym trendem, bardzo mocno podchwyconym przez polskie samorządy i miasta oraz firmy technologiczne. Dobrze, że w nazwie konferencji pojawia się „forum”, ponieważ to jest właśnie forum przyszłościowych idei, forum wymiany myśli i dialogu o smart city – mówi o konferencji Bogdan Rogala, Prezes Zarządu Philips Lighitng Poland Sp. z o.o. , Dyrektor Sprzedaży Philips Lighting CEE.
Program Smart City Forum
20-21 września, Warszawa
Blok tematyczny I: Inteligentne zarządzanie zasobami infrastruktury
Blok tematyczny II: Sharing Economy – współdzielenie zasobów infrastruktury miejskiej
Blok tematyczny III: Wygodne i bezpieczne płatności za usługi miejskie
Blok tematyczny IV: Bezpieczeństwo publiczne – założenia i perspektywy
Blok tematyczny V: 5G – zastosowanie z perspektywy miast
Blok tematyczny VI: Elektromobilność – szanse i wyzwania
Blok tematyczny VII: Inteligentna sieć energetyczna (Klastry energetyczne)
Więcej informacji: